Tveksamt att det kan motiveras. Kostar som en fin klocka om man kan hitta en fin till salu. Är happy med fuskbakeliten.Puhhhhh, Men med den känslan du verkar ha för att hitta guldkornen så sitter det väl inom sinom tid ett där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tveksamt att det kan motiveras. Kostar som en fin klocka om man kan hitta en fin till salu. Är happy med fuskbakeliten.Puhhhhh, Men med den känslan du verkar ha för att hitta guldkornen så sitter det väl inom sinom tid ett där.
Just det, inga kronskydd.Something's missing..
Mr GMT!!!Hm, visst är det något visst med plexi!!!
Känns som denna är lite mustigare när allt kommer till kritan...
Gillar den inte förrän du vridit bezeln i rätt läge .Tag heuer idag.
Gillar den inte förrän du vridit bezeln i rätt läge .
Take my breath away...Porsche (Orfina)
Tack, synd att den saknar gmt-bezeln bara.Wow...den där var ju bara så häftig. Första gången jag har sett Stockholm bland GMT-städerna.
Ja, den och alla 17 jewelsTack, synd att den saknar gmt-bezeln bara.
http://hoodinkee-beta.squarespace.c...ers-from-the-editor-angelus-the-underdog.html
Finns lite olika tavlor, med och utan 17 jewels och med paris/stockholm i rött kl 12. Själv föredrar jag nog den jag har faktiskt.Ja, den och alla 17 jewels