Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, den va fin !!! Var finns alla fina Pierceklockor. Udda, jag vet, men fram med dom. UPPROP !Trots tisdag, ingen Speedy, det fick bli en annan Chrono flygare.
Den där är mycket trevlig! Hur går det i jakten på ett emblem?Heuer Kentucky
Jag har beställt ett spänne där jag tror mig kunna få loss emblemet (snyggt, rätt storlek och form) på. Återstår att putsa, få det förgyllt och infästningen (lim?).Den där är mycket trevlig! Hur går det i jakten på ett emblem?
Ser framemot resultatet!Jag har beställt ett spänne där jag tror mig kunna få loss emblemet (snyggt, rätt storlek och form) på. Återstår att putsa, få det förgyllt och infästningen (lim?).
Jag ställer mig i kö vid eventuell flipp!Denna idag igen! I'm in love!
Härlig!Zenith 1937 på gf-oyster
Noterat!Jag ställer mig i kö vid eventuell flipp!
Verkligen! Men också från tiden när tillverkarna utmanade varandra att tillverka så små men fortfarande exakta klockor som möjligt. Den mäter 26,5 utan krona och bärs mer som ett armband med länken. På läder försvinner den.Härlig!
Förstod att den var åt det hållet. Snyggt tycker jag! Liknelsen vid ett armband när den är på länk har jag också tänkt på. Tycker att det funkarVerkligen! Men också från tiden när tillverkarna utmanade varandra att tillverka så små men fortfarande exakta klockor som möjligt. Den mäter 26,5 utan krona och bärs mer som ett armband med länken. På läder försvinner den.
Jag med, speciellt till en mer dressad skjorta.Förstod att den var åt det hållet. Snyggt tycker jag! Liknelsen vid ett armband när den är på länk har jag också tänkt på. Tycker att det funkar
BruntDet blir IWC idag, men kan inte bestämma mig om jag skall ha svart eller brunt band, vilket tycker ni blir bäst?
Läcker klockaRepris från igår. Det är nog min mest högljudda klocka också
Ny eller!? Coool iaf!Heuer Kentucky
"Pre-Enzo"? Vaddå, före filmen elle'? Och var fiskar du upp alla?PreEnzo-mögel
Japp, från -87 Fiskar djupt lite överallt"Pre-Enzo"? Vaddå, före filmen elle'? Och var fiskar du upp alla?
Tack! Japp, ny. Saknar den lilla emblemet frampå, men jag håller på fixar ett nytt.Ny eller!? Coool iaf!
Så grym!Dagens 49-åring.
/j