Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle passa perfekt på ett fruntimmer vid namn Eva.Tyskt varumärke möter Svensk No Logo
Kronografen ligger redo för morgondagen!
Seiko 5717-8090 från -65.
Hehe, ja det stämmer. Tar tacksamt emot tips på var man hittar bättreBra val - en favorit, men de där ändbitarna kan ha den sämsta passform jag sett .
Haha inte denna tisdag heller. Befinner mig i värmen och speedyn fick vila hemma. Kändes sisådär att ta med och utsätta gamlingen för 38 grader och hög luftfuktighet...
Fin klocka, men boetten/bandhornen ser väldigt runda ut jämfört med bilden i seamaster-tråden? Eller är det bara bilden som spökar?Ny servad och nytt glas,
Dags för premiärturen!
NAJS! Supertrevlig!Trots tisdag, ingen Speedy, det fick bli en annan Chrono flygare.
TackarNAJS! Supertrevlig!
Mysfärger.
Är det den som är "the burn victim"? Mycket cool för övrigt!Made in USSR
Tänkte ge mig på den men den var så fin när den kom att jag låter den vara. Kanske tom tvättar denÄr det den som är "the burn victim"?
Ja tack gärna!Mer Autavia åt folket!