Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej du kanske har rätt, trodde det bara fanns 34-35 och 36-37 jumbo.Vette fan alltså riktigt hur stor den är...
Jag trodde också det, men jag får ta och leta reda på ett ordentligt skjutmått så att vi kan få ett definitivt måttNej du kanske har rätt, trodde det bara fanns 34-35 och 36-37 jumbo.
NICE!Dagens fångst! Seiko 6105-8119 '72.
Visst finns det små rackare på 32 mm också, men tyckte inte den på bilden såg ut som en sådan. Inte alltid så lätt att se på bild.Nej du kanske har rätt, trodde det bara fanns 34-35 och 36-37 jumbo.
Jag får väl ta och pallra mig till ett GTG något varv så får herrarna granska lillen lite närmareVisst finns det små rackare på 32 mm också, men tyckte inte den på bilden såg ut som en sådan. Inte alltid så lätt att se på bild.
Tack! Den är i grymt fint skick.
Grattis! Bra att du kör dubbletter rakt igenom på alla modeller så att frugan inte märker nåt. Annars gör som vanligt, säg att du lånat av migDagens fångst! Seiko 6105-8119 '72.
Jag har upptäckt att det blir mycket enklare att komma undan med! När den nya kommer kan man bara säga att det är den gamla som varit på service. Och är det en ny modell så säger jag att det är din.Grattis! Bra att du kör dubbletter rakt igenom på alla modeller så att frugan inte märker nåt. Annars gör som vanligt, säg att du lånat av mig
Wow! Helvete vad fin den var!New arrival
Omega Seamaster Ref. 2938-3 SC, cal. 284 from 1958
Ajajaj.. Den var riktigt farlig!Rassel rassel
Perfekt!New arrival
Omega Seamaster Ref. 2938-3 SC, cal. 284 from 1958