Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn! Imponerad av din magiska samling, du hittar verkligen guldkornen.New arrival
Omega Seamaster Ref. 2938-3 SC, cal. 284 from 1958
Ser mycket bra ut! Ny?Längesedan jag postade här. Får bli ändring på.
Yes. Landade idag. Dock gammal på KS.Ser mycket bra ut! Ny?
Sköna bevels!!!Längesedan jag postade här. Får bli ändring på.
Bravo! Ser grymt tät ut
Badat ungar baraBravo! Ser grymt tät ut
Provbadad?
Riktigt härliga båda två Gillar framförallt kronan och typsnittet på Fortis, lite Bovet känsla.Mycket nytt som trillat in...
Fin Fortis automatare. Dold krona. Härlig patina. Utnyttjade den gulnade tavlan och matchade med ett Peccary band i liknande färg, blev bra i mitt tycke! En riktigt härlig boett (det var den jag fastnade för) samt vacker tavla och visare. Fungerar kanon. Inropad för kalsong-pengar (lite dyrare än det sönderanvända "kaffe-pengar" och kostade mig som ett par märkeskalsonger ).
35mm.
Våren går i bruna toner!
Själv brukar jag slänga in en 87:a Seamaster Polaris i denna tråd då och då, och ännu har ingen klagat, så det borde vara nemas problemasÄr väl 80-tal nån gång .Kvalifiserar den sig som vintageklocka? En Omega prebond Quartz .
Väldigt kul att hitta ett så fint ex. Vikt TT oyster har jag knappt sett förut och cocoaringen är grymt fin.Trevlig!
Kan förstå det!Väldigt kul att hitta ett så fint ex. Vikt TT oyster har jag knappt sett förut och cocoaringen är grymt fin.