stockton209
Basic
Många många fina klockor, grattis till er alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Matchy-matchy!Vintage klocka, vintage jycke
Har en originallänk till boetten själv.Man kanske skulle jaga någon passande länk till denna?
Trevlig söndag på er!
Din samling bara fortsätter att imponera Grattis!Vår o vintage
Trevligt! Säkert superlätt att hitta en sådan... Vad är det för JBLer i bakgrunden? Får inte ihop konfig...Har en originallänk till boetten själv.
Nej, man får väl nästan köpa en med länk då... Körde dock med en aftermarket submarinerlänk till min förra Calypsomatic, funkade om man böjde till ändlänkarna något. Högtalarna är Decade 36or som levt ett lite hårt liv...Trevligt! Säkert superlätt att hitta en sådan... Vad är det för JBLer i bakgrunden? Får inte ihop konfig...
Nej, ok. Hade förträngt hur det såg ut... Kommer inte ens ihåg om det var ändlänkar i fullängd här.Tycker det blir kass passform, men får kanske ta ett test till. Aha, L36! Trevliga högtalare!
Den där är tyvärr oproportionerligt tjock. De kraftiga och rejäla men ändå Smidiga quartzarna sitter bättre
Jepp, det är sådär jag har fått till det också...Nej, ok. Hade förträngt hur det såg ut... Kommer inte ens ihåg om det var ändlänkar i fullängd här.
Man delades upp i två grupper i det militära när de delade ut låneuren har jag hört, de riktiga krigarna fick automatvarianten medan sillmjölkarna och skrivbordsmalajerna fick quartzklockorna.Den där är tyvärr oproportionerligt tjock. De kraftiga och rejäla men ändå Smidiga quartzarna sitter bättre
Det var tvärtom! De klumpiga automatarna var för pösmunkar med inte tjänst. För stora och för dålig tidshållning för att fungera ute i fält.Man delades upp i två grupper i det militära när de delade ut låneuren har jag hört, de riktiga krigarna fick automatvarianten medan sillmjölkarna och skrivbordsmalajerna fick quartzklockorna.
Det där såg ju riktigt bra ut. Råkar du ha kvar den set-upen länk/ändlänkar och kan du tänka dig sälja?Nej, ok. Hade förträngt hur det såg ut... Kommer inte ens ihåg om det var ändlänkar i fullängd här.
Nope, har tyvärr ingen aning vart den tog vägen. Kan däremot tänka mig att ta tillbaka uret...Det där såg ju riktigt bra ut. Råkar du ha kvar den set-upen länk/ändlänkar och kan du tänka dig sälja?
Dykringen känns bekant, Accuristens?Har en originallänk till boetten själv.