Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast datumet stämmer ju... DS (har sen länge gett upp att ställa datum)
Ja jävlar, flax!Fast datumet stämmer ju... 
Var ser man det?Nä det där är fortfarande mars-datumet.
Grym Buckleytavla!
vild gissning på -78?Grym Buckleytavla!
Vilket tillverkningsår?
Grym Buckleytavla!
Vilket tillverkningsår?
vild gissning på -78?
Häftig!Efter många månaders sökande dök den upp i Portugal.
Nu i min ägo
Seiko Speedtimer från April 1971, som klassiska pouge men mycket mer ovanlig och svårfångad
Denna kommer ni att få se en del av
Tänkte precis fråga om din Seiko-chrono collectionBlir en samlingsbild här med
Nu blev man sugen på att köpa en PogueBlir en samlingsbild här med
Ja fan det börjar ta sig va?Tänkte precis fråga om din Seiko-chrono collection
Snygg gruppbild, bra samlat!
Den va bra!!! Hoppas att du kan ta dig tid att skiva mer om den. Superfin!Wittnauer 2000. Nytt på handleden. Ser att kalendern står en dag fel...
Udda sak. Denna är jumbo, 42mm. Orginallänk och i mycket bra skick. Fin blå tavla. Skall försöka hinna skriva lite om den.
+1 på den. @Rozzy skriver (som du säkert vet) mycket och innehållsrikt om sina telningarDen va bra!!! Hoppas att du kan ta dig tid att skiva mer om den. Superfin!
Det gör det minsann! Var införskaffades denna?Grönt och guld är en bra combo
Utan tvekan min favoritsub! Hur mycket gick den lös på?
Guzzi?MN-rocknroll!
Denna flög hit hela vägen från kanada !Det gör det minsann! Var införskaffades denna?
Utan tvekan min favoritsub! Hur mycket gick den lös på?
Jasså! Ebay då eller? Hur mycket kostade den?Denna flög hit hela vägen från kanada !
Kaffe och socker är helt klart den bästa dieten...Det går livat till på Göteborgs universitet i masteruppsatstider!