I dag kom min Intra i posten fra Hong Kong, ser ut til at all lumen har ramlat ur, saa naagon har "utbettrat" med en penna
Faar vel re-luma, men ska det vara "vintage" som @eriksson850 sin, eller gaa foer ljus groen som visarne er nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I dag kom min Intra i posten fra Hong Kong, ser ut til at all lumen har ramlat ur, saa naagon har "utbettrat" med en penna
Fin!I dag kom min Intra i posten fra Hong Kong, ser ut til at all lumen har ramlat ur, saa naagon har "utbettrat" med en penna
Faar vel re-luma, men ska det vara "vintage" som @eriksson850 sin, eller gaa foer ljus groen som visarne er nu?
Riktigt snygg!
Det er plexi, sitter just nu och polerar..... Hadde tenkt at låta visarna var, men jag låter nog Khun Surapong fylla i time markørerna. Tycker det ser tomt ut annars.Fin!
Det är klart du kan tillverka en ny plupp, tycker dock inte att du behöver ge dig på visarna och tycker inte det behövs lume i indexen.
Här är en tråd där @Gummo fixar lumen på sitt insert.
https://klocksnack.se/threads/tillv...at-font-high-tech-varning.42613/#post-1010550
Jag ser att ditt glas är kupat, är det plexi eller mineralglas?
Senn provar jag fixa hipster-bubbla i morgon naer dottern eri skolan....Det er plexi, sitter just nu och polerar..... Hadde tenkt at låta visarna var, men jag låter nog Khun Surapong fylla i time markørerna. Tycker det ser tomt ut annars.
Cool!
Å satan vad bra
Faktiskt ungefär så, min Heuertröst.Å satan vad bra
Ehuuw! Vassa kronskydd på den därHej.
Bidrar med den enda klocka jag har bild på, armbandet har jag gjort av en gammal Sperry seglarsko...
Speedy Tuesday är den ända värdiga tisdagenInsåg att det var Speedy Tuesday. Bytte.