Fantastiskt! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt! :O
Oj Oj vilken klocka!!!!!Söndagsmys
Yea !Heuer power!
Fått igång den där skönheten ännu? Vill minnas att den inte fungerade vid ett tidigare inlägg..?
Nej det har jag inte tyvärr. Jag ska ta och sätta igång med den snart.Fått igång den där skönheten ännu? Vill minnas att den inte fungerade vid ett tidigare inlägg..?
Det gör nästan ont i ögonen att se på denna skönhet, vad är det för diameter på den ?Nytt glas , nytt band. Sen att man tappade klockan i golvet 5 min efter glasbytet så att de blev repigt är ju lite störigt. Men bättre med repigt glas än trasig balansaxel
Den är liten men naggande god, 33mm utan kronan och 35mm ink.Det gör nästan ont i ögonen att se på denna skönhet, vad är det för diameter på den ?
Väldigt trevlig klocka, jag har också en mimo med liknande visare.Nytt glas , nytt band. Sen att man tappade klockan i golvet 5 min efter glasbytet så att de blev repigt är ju lite störigt. Men bättre med repigt glas än trasig balansaxel
Riktigt bra !Väldigt trevlig klocka, jag har också en mimo med liknande visare.
Tror den är 32 utan krona.Riktigt bra !
Samma mått som min eller ?
Snyyygg...Plötsligt händer det, rätt datum...
Tror mer att du kan ha något gravt rätt, tycker själv mycket om den typ av form på Omega.Jag har något gravt fel, kan inte sluta använda Omegan av någon anledning...
Tackar så mycket, men känner att jag mobbar mina andra klockor lite väl mycketTror mer att du kan ha något gravt rätt, tycker själv mycket om den typ av form på Omega.
Väldigt fin klocka du har där.