Fin!Seiko 6458-6000
Grymt kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin!Seiko 6458-6000
Grymt kul!
Men guuuu så trevlig!
Härlig den där Har själv funderat på att hugga en NOS som ligger ute men har velat lite fram och tillbaka, ser dock jäkligt bra ut på bilden.
Har du ett handledsskott på den där också ?
Härlig den där Har själv funderat på att hugga en NOS som ligger ute men har velat lite fram och tillbaka, ser dock jäkligt bra ut på bilden.
Har du ett handledsskott på den där också ?
Kan man kalla det prisvärt ?Tack Den är riktigt trevlig. Såg att säljaren jag köpte av har en till, han verkar ha kommit över ett gäng NOS. Ska fixa mer bilder Den bärs ungefär som en Autavia, boetten är väldigt lik även om det inte är exakt samma.
Grym bandmatchning!Trevlig helg mögelvänner
En sån där är ju vad jag egentligen vill ha. Grym klocka!
Tokfin!Bara denna lilla ikväll då:
Kan man kalla det prisvärt ?
Är inte den svarta arga smurfen bättre lämpad för att illustrera?
Hehe, den svarta är arg. Den här är bara butter !Är inte den svarta arga smurfen bättre lämpad för att illustrera?
Om man frågar snällt i köpestråden om det blå insertet som är med på bilden inte är monterat på klockan går att köpa kan du hojta till...Två pensionerade dykare behöver inte skämmas att ha blivit tagna ur tjänst, klär dessutom i läderhosen....
Å fysatan vad najs. Själv kör jag i dagsläget en gammal fetstummis och DBS med 4vxl, 60cc etc. Här DBS:
Om man frågar snällt i köpestråden om det blå insertet som är med på bilden inte är monterat på klockan går att köpa kan du hojta till...