Din jävel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din jävel...
Rolex wannabie tisdag. Alltid meters first. Visst är det skönt att slippa "smutsiga" index?Tudor-wannabie-tisdag
yes, klockan klämtar... ...uppenbart hög tid att släppa den där för att få lite rotation... ...du har mitt nummer....Inget nytillskott i lådan på flera månader. Börjar märkas på humöret.
Faan ta dig! Trodde jag klivit ur subträsket efter typ 5 olika varianter...Rolex wannabie tisdag. Alltid meters first. Visst är det skönt att slippa "smutsiga" index?
Du kan väl inte mena att min anspråkslösa Tudor utan vare sig patina eller skarp boett har fått dig att trilla dit igen?Faan ta dig! Trodde jag klivit ur subträsket efter typ 5 olika varianter...
Gillade att den var vit, har stora sekundvisaren samt fejdat insert sen kanske jag är lättfotad när det kommer till submariners, men den du har är fin!Du kan väl inte mena att min anspråkslösa Tudor utan vare sig patina eller skarp boett har fått dig att trilla dit igen?
Tankarna går faktiskt kring att släppa den fri, tror dock att @Grafton står först i kö om jag inte minns felyes, klockan klämtar... ...uppenbart hög tid att släppa den där för att få lite rotation... ...du har mitt nummer....
...det är inte möjligt , jag har sovit i tältsäng utanför internet i flera dar nu... och jag har varit helt själv här...Tankarna går faktiskt kring att släppa den fri, tror dock att @Grafton står först i kö om jag inte minns fel
Alltid redo!Tankarna går faktiskt kring att släppa den fri, tror dock att @Grafton står först i kö om jag inte minns fel
Snygg!!Inget nytillskott i lådan på flera månader. Börjar märkas på humöret.
Sur att vi fortfarande har snö vaDin jävel...
Seiko 6139-6020 Pulsations -72
Ny för dagen
Tack! Är extremt nöjdDet här är porr i allra högsta grad.
Mycket fin klocka.
Cool. Was is das?
Riktigt snygg Affe!
Das ist eine Benrus! Issued av amerikanska militären under Vietnamkriget. Just denna är tillverkad i mars 1965.Cool. Was is das?