Ja helt rätt ,dom är riktigt snåla på detta forumNope, snålaKSare är det gott om men får ok bud på bukten Men är kräsen där och avvaktar när det gäller utrikessälj.
Jag kan bjuda 3k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja helt rätt ,dom är riktigt snåla på detta forumNope, snålaKSare är det gott om men får ok bud på bukten Men är kräsen där och avvaktar när det gäller utrikessälj.
Tacksamt att du försöker hålla det inom landsgränserna, trots snålläningarna vi utgör!Nope, snålaKSare är det gott om men får ok bud på bukten Men är kräsen där och avvaktar när det gäller utrikessälj.
Du är så välkommen med ett seriöst bud/byte via pm ist för larv i denna trådJa helt rätt ,dom är riktigt snåla på detta forum
Jag kan bjuda 3k
Tycker att den är mycket charmigVad tycker ni om denna? Allt fortfarande original, till och med länken!
Riktigt bra! Tack för bild.
Trevlig inverted panda men jag gillar din avatar mer!
Grattis till jobbetDricker prosecco och firar nytt jobb. Njuter av @Denke 's gamla sönderollade och krypgrundsfuktade Helvetia.
Tackar W!Grattis till jobbet
Vad tycker ni om denna? Allt fortfarande original, till och med länken!
Det där är en Certina jag verkligen skulle vilja ha och som skulle passa perfekt i samlingen!Nu har den rätta 70-talskänslan infunnit sig! Perfekt match mellan klocka och band och jag måste säga att jag är otroligt nöjd. Har sedan jag såg @Vintage92 's grymt fina bild på Chronolympic med blått Tropic Sport varit på jakt efter något liknande, och när jag såg @TorNet 's annons med nos corfamband var det bara att slå till.
Står högt upp på min Seiko bucket list. Vill ha!
ja, dom försöker väl få betalt för allt. Ryktas om at det levererats destro från fabrik men inget jag läst på mig om eller bildat en uppfattning om. Denna DJ har iaf legat länge!@Aurum
Vad är detta för spektakel? Kostar den huggorm för att den är rose eller för att det är en destro....om dessa nu finns inom Rolex familjen. Hemmapul?
http://www.uretvintage.se/rolex-datejust-pv-53872.html
Är det en "Jumbo" 6138? Vad är det för modellnummer ? Behöver jag säga att jag gilla den?
Vad kul med en till Panda! Fin var den också! Min från juni -77 hälsar. (Några dagar gammal bild o ej dagens klocka så ni får ursäkta lite OT)
Helt rättTvåtons jubilee. För det finns helt enkelt inga genvägar till den perfekta bilhandlarlooken.