rogart-63
Pandion
Är det inte 19 mm på dom däringa . Har ett JB champion flex som kanske skulle funka? med inbyggda endlänkar . Funkar på en Omega f300 jag har.Tar gärna emot råd gällande passande stållänk och endlänkar till denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte 19 mm på dom däringa . Har ett JB champion flex som kanske skulle funka? med inbyggda endlänkar . Funkar på en Omega f300 jag har.Tar gärna emot råd gällande passande stållänk och endlänkar till denna
Tack! Det är ett jäkla letande varje gång jag skaffar en ny klocka då jag har gigantiska handleder.- Du har lyckats mycket bra med ett band som passar till skicket på ditt ur. Jäkligt fint ihop
Denna fina jäveln.
Välkommen C4 nånting & Grattis till Certinan Men ditt nick är nog det värsta jag sett… Ser ut som koden till en kärnvapenmissilGammal Certina. Min första vintageklocka!
4=AVälkommen C4 nånting & Grattis till Certinan Men ditt nick är nog det värsta jag sett… Ser ut som koden till en kärnvapenmissil
Aha..finurligt. Tack för räddad nattsömn4=A
1=L
3=E
Tack. Det är min favorit bland mina klockor.Kunde jag gilla denna fler gånger hade jag gjort det. Det där var nog den vackraste klockan jag sett hittills på KS!
JissesHatkärlek (dvs projektion) är nog en bra beskrivning....