TackarMycket bra klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarMycket bra klocka!
Grattis! (Till köpet, inte middagen)Såja, efter en snabb rendez-vous på Sky City McD sitter denna på handleden.
1680 från 1978 med originallänk. Tack @jakob.dala
Grym dressare! Och vilket armband du ligger inne med... 5/5
JLC från 1959! Grymt ur
6138-8020 idag. En dag full av fysikplugg - kursprov på fredag.
Hehe! Den är mysig, det är något speciellt med gamla Seikokronografer i mina ögon! Tyvärr redan några andra som ställt sig på "kö", dock kommer jag förmodligen aldrig sälja denna.Älskar den klockan, blir avis varje gång jag ser den!!!!
Får man första tjing vid försäljning?
Det gör du rätt i, den är helt underbar, njut av den!Hehe! Den är mysig, det är något speciellt med gamla Seikokronografer i mina ögon! Tyvärr redan några andra som ställt sig på "kö", dock kommer jag förmodligen aldrig sälja denna.
Den modellen har jag nog aldrig sett innan. Snygg på nåt fulsnyggt sätt. Behåll den
80-talare, går i tankarna om jag ska låta den gå vidare eller behålla den över sommaren..
Hade inte heller sett den innan! En Omega calypso 120, osäker på exakt ref, har inte öppnat och kikat.Den modellen har jag nog aldrig sett innan. Snygg på nåt fulsnyggt sätt. Behåll den
Det kan nog stämma med calypso. Har sett nån PVD modell som liknar din. Men denna är snyggare än den svarta . Rätt ovanliga men andra tredje hands värdet är lågt . Är det ett Tradera fynd?Hade inte heller sett den innan! En Omega calypso 120, osäker på exakt ref, har inte öppnat och kikat.
Det lutar lite mer åt att det blir behålla, känns som en bra sommarklocka
Tack så mycket, det är kul att höra, och jag ska njuta av den så mycket det går!Det gör du rätt i, den är helt underbar, njut av den!
Jo, har ingen aning om det faktiska värdet, någon gissning? Yes från tradera!Det kan nog stämma med calypso. Har sett nån PVD modell som liknar din. Men denna är snyggare än den svarta . Rätt ovanliga men andra tredje hands värdet är lågt . Är det ett Tradera fynd?
Det ligger nog däromkring om det var den som såldes i Mars. Men den ser bättre ut nu.Jo, har ingen aning om det faktiska värdet, någon gissning? Yes från tradera!
Yes det var det, okej tack! Ja länken var väldigt äcklig när den kom till mig, men lite tvål och tandborste gjorde susenDet ligger nog däromkring om det var den som såldes i Mars. Men den ser bättre ut nu.