Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Usch, fy fan. Påminn mig om att inte komma i närheten av den där. Lär bära på både Ebola och annat konstigt.Jag lovade ju att landa nåt riktigt fett till helgens mögelträff och här kommer den. Quartzkrisen är inte över för mig En rasande charmig lågbudgetdykare kom hem igår. Det är nog den skitigaste klocka jag fått hem nånsin.
Plexi med repor och torrsprickor:
Kromad och ej skruvad krona men en mysig moninlik boett och en ärligt blekt pepsiring.
Ingen fara! Den är spritad och ultraljudad, troligtvis smittfriUsch, fy fan. Påminn mig om att inte komma i närheten av den där. Lär bära på både Ebola och annat konstigt.
Kul boett och tavla dock
Som att säga att en hora i "Bangcock" är oskuld bara för att hon bytt jobb Går inte på den enklaIngen fara! Den är spritad och ultraljudad, troligtvis smittfri
Satan vilken pjäs! Vore kul att analysera partiklarna under bezeln.Jag lovade ju att landa nåt riktigt fett till helgens mögelträff och här kommer den. Quartzkrisen är inte över för mig En rasande charmig lågbudgetdykare kom hem igår. Det är nog den skitigaste klocka jag fått hem nånsin.
Kromad och ej skruvad krona men en mysig moninlik boett och en ärligt blekt pepsiring.
Tjing på å få klämma i helgen. Alltid varit nyfiken på vad mitt immunförsvar klarar..Jag lovade ju att landa nåt riktigt fett till helgens mögelträff och här kommer den. Quartzkrisen är inte över för mig En rasande charmig lågbudgetdykare kom hem igår. Det är nog den skitigaste klocka jag fått hem nånsin.
Famous last wordsIngen fara! Den är spritad och ultraljudad, troligtvis smittfri
Satan vilken pjäs! Vore kul att analysera partiklarna under bezeln.
Tjing på å få klämma i helgen. Alltid varit nyfiken på vad mitt immunförsvar klarar..
Höll på att gå illa (som vanligt)!när jag bokstavligen vaskade kronan efter ultraljudstvätten. Tappade den i vasken och skruvade bort vattenlåset. Sen låg den i en odiskad plastmuggFamous last words
Kändes klockan inte tillräckligt smutsig?Höll på att gå illa (som vanligt)!när jag bokstavligen vaskade kronan efter ultraljudstvätten. Tappade den i vasken och skruvade bort vattenlåset. Sen låg den i en odiskad plastmugg
Är detta en den senaste trenden, vaska klockdelar?Höll på att gå illa (som vanligt)!när jag bokstavligen vaskade kronan efter ultraljudstvätten. Tappade den i vasken och skruvade bort vattenlåset. Sen låg den i en odiskad plastmugg