Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir snart kyligt här igen. Ha det gott!Ironin över att åka till Malta idag när det är varmare i Stockholm
Tack Anders!Det blir snart kyligt här igen. Ha det gott!
Vilken härlig blå färg på urtavlan! Fan vad snyggt.Klockbyte Nytt för dagen
Håller med När du började prata om blått så fick jag byta kläderVilken härlig blå färg på urtavlan! Fan vad snyggt.
Har inte ens noterat det själv hahaProduktplaceringar drar uppmärksamheten från ditt vackra ur......
Riktigt fin! Ett blått cordovan till den kanske?Klockbyte Nytt för dagen
Tanken är att ett sånt ska inhandlas Tror det blir en killer combo!Riktigt fin! Ett blått cordovan till den kanske?
De vette fasen, tror de ställer högre krav än så, I guess?- He he, du får kontakta firman, du kanske har en säljbar bild
Skulle funka fint på ett hålat band också om man är ute efter den känslan. Du hittade en med stålboett eller?Tanken är att ett sånt ska inhandlas Tror det blir en killer combo!
Det skulle den nog göra. Du kanske har både en och tio till övers? Jo det är en stålboett, allergisk mot fulmetallen.Skulle funka fint på ett hålat band också om man är ute efter den känslan. Du hittade en med stålboett eller?
Nope, hålar själv efter behov. Om man nu inte råkar snubbla över corfam som jag har på min Heuerklon. Misstänkte att det var stål men visst finns det en mycket lik i fulmetall?Det skulle den nog göra. Du kanske har både en och tio till övers? Jo det är en stålboett, allergisk mot fulmetallen.
Anade att det var såNope, hålar själv efter behov. Om man nu inte råkar snubbla över corfam som jag har på min Heuerklon. Misstänkte att det var stål men visst finns det en mycket lik i fulmetall?
Shhhhhhhh den är minAnade att det var så
Du har helt rätt, finns en sådan till salu på tradera right now. http://www.tradera.com/item/190112/257445830/leonidas-heuer-chronograph-kronograf
Se upp för fulmetallen bara. Är inte helt övertygad att tavlan är bra heller, men har inte sökt på modellen.Shhhhhhhh den är min
Vet av två till som är av samma åsiktShhhhhhhh den är min