Greven
Guld
Vet ej.Är det inte ett tropic star som är monterat med insidan utåt?
*edit: star
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej.Är det inte ett tropic star som är monterat med insidan utåt?
*edit: star
Jo det är detVet ej.
Då får jag vända på bandet helt enkelt.Jo det är det
Jäkligt tuff dykare! Påminner lite om någon av Longines tidiga modeller. Bra fynd!
Menade inte att vara en besserwisser, gillar du stilen som det är nu så är det inte fel tycker jagDå får jag vända på bandet helt enkelt.
Tack! Gillar den!
Den är såååååå grym !På väg ut till lite action. Bra med dubbel säkerhet och läsbarhet.
Bra att du uppmärksammade det. Nu är bandet vänt. Ser bättre ut nu!Menade inte att vara en besserwisser, gillar du stilen som det är nu så är det inte fel tycker jag
Cool tavla!Intressant med spidertavlor när solen tittar fram, i viss vinkel så händer det grejjer
Är det så här du menar?Koolt! Men svart insert är ett måste, så svårt att matcha pepsi!
Sitter fint på nipple-TT! Snyggt!Är det så här du menar?
Riktigt fin modell! Hade gärna testatIntressant med spidertavlor när solen tittar fram, i viss vinkel så händer det grejjer
Snygg modell jag aldrig sett? Tell me more tell me moooore Är det tavlan som spricker eller glaset?Intressant med spidertavlor när solen tittar fram, i viss vinkel så händer det grejjer
Omega Seamaster 120 "Deep Blue", ST166.073, snr:2482xxxx ca 1967, cal 565, servicetavla som har krakulerad lack "spider dial" som ger en häftig effekt iom att sprickorna är totalt osynliga i vissa vinklar och syns tydligt i andra vinklar. Denna klocka verkar ha levt ett stillsamt liv och boetten är nästan nos. Nyservad är den också med nytt glas, borde kanskeSnygg modell jag aldrig sett? Tell me more tell me moooore Är det tavlan som spricker eller glaset?
En av få klockor på forumet som gjort mig uppriktigt avundsjuk.Leker påfågel.