• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Inleder veckan med en gammal GMT
20160523_064815.jpg

flm.JPG Seiko flightmaster från-91 med eget hålslaget armband. Denna klocka ersatte min mekaniska Heuer kronograf från -68 som hamnade i byrålådan. Efter att ha stått 7-8 år går den som förr med nytt batteri, nja inte riktigt cronon nollställer sig vid kl 3o_O

flm.JPG Seiko flightmaster från-91 med eget hålslaget armband. Denna klocka ersatte min mekaniska Heuer kronograf från -68 som hamnade i byrålådan. Efter att ha stått 7-8 år går den som förr med nytt batteri, nja inte riktigt cronon nollställer sig vid kl 3o_O
Bild på Heuer-kronografen hade varit trevligt ;)

flm.JPG Seiko flightmaster från-91 med eget hålslaget armband. Denna klocka ersatte min mekaniska Heuer kronograf från -68 som hamnade i byrålådan. Efter att ha stått 7-8 år går den
som förr med nytt batteri, nja inte riktigt cronon
nollställer sig vid kl 3o_O
Det är lätt fixat .Dra ut kronan och tryck på nån av kronografknapparna .Till den nollställer rätt .

Tillbaka
Topp