Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De inbillade sig att de skulle exportera. Denna blev dock kvar i Ukraina tills jag köpte denGillar att det står "Made in USSR"
Mycket bra! Storlek?En Omega i 14k från mitten på trettiotalet. Otroligt charmig måste jag säga
Beatern? Ja, man vill ju inte ha för ny och fin klocka när man går ut med hunden!Ute med Speedy-beatern.
Precis, bäst att ta det säkra före det osäkra. Helt plötsligt ska man bryta upp ett hundslagsmål. Eller också trillar man ner i ett dike.Beatern? Ja, man vill ju inte ha för ny och fin klocka när man går ut med hunden!
Snyggt mögel!
Bio-Hazard....?
TackarSnyggt mögel!
Oh yesBio-Hazard....?
Tackar! 22x42 typ. Ingen brådska med prylarnaMycket bra! Storlek?
(Dina grejer skall jag komma ihåg att skicka vid tillfälle)
Idag kör jag 6309-7040
Bra storlek ju! Är själv sugen på något dylikt i guld!Tackar! 22x42 typ. Ingen brådska med prylarna
Trevlig Seiko. Älskar de där paddiga boetterna.
Vad är det för tillverkare på den?
Ingen aning! Har gjort en tråd i Vintage-delen om den.Vad är det för tillverkare på den?
Känns som om att jag budat för den där på tratten, kan det stämma? Galet vacker är denEn Omega i 14k från mitten på trettiotalet. Otroligt charmig måste jag säga
Svidat om till förra veckans buktenfynd
...
Fel datum.. ni vet hur det är utan quickset osv