Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin!Nyfångat finmögel....så kostar på mig en trippelpost! 1803 från 1968, doorstep tavla:
Grattisgrattis! Tung!Nyfångat finmögel....så kostar på mig en trippelpost! 1803 från 1968, doorstep tavla:
Grym AndersNyfångat finmögel....så kostar på mig en trippelpost! 1803 från 1968, doorstep tavla:
Nyfångat finmögel....så kostar på mig en trippelpost! 1803 från 1968, doorstep tavla:
En Omega i 14k från mitten på trettiotalet. Otroligt charmig måste jag säga
Svidat om till förra veckans buktenfynd
Fel datum.. ni vet hur det är utan quickset osv
Riktigt fina klockor, pôjkar! Kul! Gratulerar.Nyfångat finmögel....så kostar på mig en trippelpost! 1803 från 1968, doorstep tavla:
Ingen aning dessvärre, 304L visare har ju en tendens att bli sunkiga vid fuktskador. Spekulationen är att hon har tagit in fukt och sedan legat länge i mörker, nyservad för ett par veckor sen och ingen korrosion i verk eller insida av boett hittad. Älskar kombon med så mycket patina och +-1spd- Vad har detta ur för historia, med tanke på korrosionsskadorna?
Grattis, skitsnygg – och äntligen något "normalt" i lådan.Veckans nyförvärv, väldigt nöjd
Tack, den blev bättre än väntat! Och alltför vanlig hoppas jag inte att den ärGrattis, skitsnygg – och äntligen något "normalt" i lådan.