Tack! Älskar den - och länken är grym! Ingen aning hur gammal den är eller tillverkare dock. No name.Snygg bild på en klocka i nautiskt tema på en Atlantic! Klockan var dessutom riktigt fin. Vad är det för länk? Jättefin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Älskar den - och länken är grym! Ingen aning hur gammal den är eller tillverkare dock. No name.Snygg bild på en klocka i nautiskt tema på en Atlantic! Klockan var dessutom riktigt fin. Vad är det för länk? Jättefin!
Kul kan det där vara en likadan som den som jag har? Har du bilder på baksidan, insidan av boettlocket och verket? (Den högra klockan)Morsdagsmiddag!
His and hers - mögel. Min på NOS Corfam.
Mycket fin!Tack ska du ha, visst kan du få ett WS!
No-T har en lite tunnare boett och bärs riktigt nätt på dess länk. Sitter fint på mina handleder och de är nog lite mindre än dina dessutom
Aha... Tack! Så no-T är hemligheten Hur svårt är det att få tag på en sån på länk då?Tack ska du ha, visst kan du få ett WS!
No-T har en lite tunnare boett och bärs riktigt nätt på dess länk. Sitter fint på mina handleder och de är nog lite mindre än dina dessutom
Galet vacker! Grattis!Dagens trasiga köpt av forumkamrat och uthämtad idag...
Får se om farfars klocka eller abc får förtroendet att få den att leva igen. Vem är bäst av dem på Venus 175?
Vad är det för size på den där? Riktigt snygg
Aha... Tack! Så no-T är hemligheten Hur svårt är det att få tag på en sån på länk då?
Tack! Snart kommer den ticka också. Fab suisse på tavlan betyder de allra tidigaste, går inte att motstå en pionjär bland kronografer som har 73-74 år på nacken. Fint kosmetiskt originalskick.Galet vacker! Grattis!
Kanon, då förväntar vi oss en bildkavalkad när den kommit tillbaka!Tack! Snart kommer den ticka också. Fab suisse på tavlan betyder de allra tidigaste, går inte att motstå en pionjär bland kronografer som har 73-74 år på nacken. Fint kosmetiskt originalskick.
Japp men ni vintagekillar som har koll, var ska jag lämna in den? Att skicka ner den till schweiz går fetbort. Helt vanligt Venus 175-verk.Kanon, då förväntar vi oss en bildkavalkad när den kommit tillbaka!
Tror att både farfars och abc werner skulle kunna göra ett fint jobb med den. Har dock aldrig lämnat in något själv hos dem.Japp men ni vintagekillar som har koll, var ska jag lämna in den? Att skicka ner den till schweiz går fetbort. Helt vanligt Venus 175-verk.
Gäller att se till att de ser skruvarna på vridringen... Skickade min till USA till någon som skulle ha koll, gick sådär.Japp men ni vintagekillar som har koll, var ska jag lämna in den? Att skicka ner den till schweiz går fetbort. Helt vanligt Venus 175-verk.