Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog sin tid (tvååring som tar tid)...Åh kan du inte slänga på ett grönt vintageläder? Hade suttit som en smäck!
Alltid kul när man har rätt Blev grymt!Tog sin tid (tvååring som tar tid)...
Bättre så?
Vilken tjockis! Cool!!
Grym matchningLandvetter, väntar på boarding...
Samma klocka som igår som i förrgår...
Tack!Grym matchning
Såhär lite fräckt i förbifarten tycker jag tavlan ser lite udda ut, något du reagerat över? Menar inte direkt att den är fel men något är det...Precis plockat upp från urmakaren. Femtiotal? Ref 2749-450, kaliber 30T2. Elegant va?
Edit: Titta, klockslaget fick man till minsan!
Hittade en med samma ref, dock annan version från -54; http://www.the-saleroom.com/en-us/a...0010/lot-18591634-181f-438c-92e0-a586008c8bdf
Nej, inga konstigheter alls tycker jag. Tavlans patinering är förmodligen en lack som påverkats med tiden (spruckit, krackelerat?) och ser glittrig ut sett från sidan. Något annat du reagerar över?Såhär lite fräckt i förbifarten tycker jag tavlan ser lite udda ut, något du reagerat över? Menar inte direkt att den är fel men något är det...
Får börja leta djupare i frysdisken på Hemköp mao?Så här på kvällningen hämtade jag ett paket på Hemköp.
En helt magisk 6105-8000
Tack, ja man vet aldrig vad man kan hitta på HemköpFår börja leta djupare i frysdisken på Hemköp mao?
Grattis till en grym klocka!