Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig tavla och boettform, riktigt snygg! 36mm boett?
Väldigt fin,skön patina.Den gillar jag!Från vilket år?
Dagens högerarm:
Farsans Connie ska lämnas in för att få lite kärlek. Och tamejfan ett nytt strap även om "länken som sitter på duger bra".
sjukt nice, Val.23?
Så djefla cool! Ref?
A782 Finns tre varianter, 1500ex av varje. Missade precis en röd hade varit kul att addera.Så djefla cool! Ref?
A782 Finns tre varianter, 1500ex av varje. Missade precis en röd hade varit kul att addera.
Tack, haft den ett tag nu. Typ 40mm och 21mm mellan bandhorn. Sitter ett valjoux 22 i den om jag läste rätt...Trevlig tavla och boettform, riktigt snygg! 36mm boett?
Vad sitter det för verk i den?
Har inte Kirill haft en röd ett bra tag nu?A782 Finns tre varianter, 1500ex av varje. Missade precis en röd hade varit kul att addera.
Tack! Vet inte riktigt, tidigt 50-tal?Väldigt fin,skön patina.Den gillar jag!Från vilket år?
Har inte Kirill haft en röd ett bra tag nu?
Edithttp://www.lunaroyster.com/watches/1970-zenith-el-primero-chronograph-red-vignette-dial
Såg att denna har legat ett tag nu hos Lunaroyster.
http://www.lunaroyster.com/watches/1970-zenith-el-primero-chronograph-red-vignette-dial
Den där bilden ger en ny dimension åt begreppet "flytande sekundvisare"
@Aquastaren har en sådan, han kanske sitter på lite information.Dagens val
Regate Aquastar
Vet ingenting om märket eller klockan. Gåva från en släkting (fick en påse med klockor bland någraReklam ur mm låg den här. Någon som kan berätta historien om klockan mm.
Tack mvh!@Aquastaren har en sådan, han kanske sitter på lite information.
Mycket fin klocka btw