Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, fin som attan, jag är nöjd. Inköpt att fungera som frackklocka!Väldigt vacker och 974 är ett rätt hyfsat verk. Denna är troligtvis sent 20- eller tidigt 30-tal. Älskar tavlan!
BWC:n var ju lite otippad. Cool! Till salu?Var på 60-årskalas igår och där fanns lite trevliga klockor bland gästerna.
Tror inte det, han hade nyss servat den och använde som vardagsklocka.BWC:n var ju lite otippad. Cool! Till salu?
Trevlig klocka och kul att se en Minox, har några stycken själv.Fuskar lite och lägger upp en gammal bild men detta blir klockan för dagen
Misstänkte att du skulle göra det!Jag följer upp med en Atlantic till.
Tågen går bara till Bålsta, sen blir det buss och så ska det hålla på till i augusti, men det gick utmärkt. Hur blev det med den röda Zenithen, behöll du den eller är den snart min?Misstänkte att du skulle göra det!
Du kom hem igår, inga problem med tåget?
Hehe vi får väl dela på den, eller vad säger du?Tågen går bara till Bålsta, sen blir det buss och så ska det hålla på till i augusti, men det gick utmärkt. Hur blev det med den röda Zenithen, behöll du den eller är den snart min?