Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Extra roligt att det står på svenska på urtavlanFick ett paket på posten från Italien som jag glömt bort att jag beställt. Några somriga perlon som låg snyggt förpackat som trikoloren (fast med beige/sand). Kom på att jag ropat hem en vacker Atlantic för 275kr plus provision., jämför det med valfri random DW etc! Fungerar bra på alls tre banden. Vacker klocka med fantastisk tavla och visare! Lite större, 36mm.
Dagens val;
Ja, är det någon som vet historien bakom? "Världsmästarur" måste ju indikera på att klockan/märket vunnit något eller om de sponsrat någon världsmästare?Extra roligt att det står på svenska på urtavlan
På väg till namngivning med en tidlös klassiker och ett paket duplo
Fick ett paket på posten från Italien som jag glömt bort att jag beställt. Några somriga perlon som låg snyggt förpackat som trikoloren (fast med beige/sand). Kom på att jag ropat hem en vacker Atlantic för 275kr plus provision., jämför det med valfri random DW etc! Fungerar bra på alls tre banden. Vacker klocka med fantastisk tavla och visare! Lite större, 36mm.
Dagens val;
49-åring precis provad i badhuset och bastu
Javisst, man vet ju inte förrän man testat Tidigare ägare hade dock lovat att den skulle vara tät... vilket den verkar vara. Utsatte den dock inte för några 20 atm idag.Ha ha ha...du envisas med empirisk provning...
Nu blir jag nyfiken på hur ofta testobjekten efteråt hamnat på elementet med öppen boett..?Javisst, man vet ju inte förrän man testat Tidigare ägare hade dock lovat att den skulle vara tät... vilket den verkar vara. Utsatte den dock inte för några 20 atm idag.