Nice!!Seamaster som tål trädgårdsarbete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!!Seamaster som tål trädgårdsarbete
Hehehe... Har blivit några stycken genom åren, men då oftast redan efter första rengöringen. De som passerat den, har däremot oftast klarat av mer. Bl.a. denna fixade bastubad, vilket var lite otippat, men spännandeNu blir jag nyfiken på hur ofta testobjekten efteråt hamnat på elementet med öppen boett..?
Wow... "The Daredevil of Horology" !Hehehe... Har blivit några stycken genom åren, men då oftast redan efter första rengöringen. De som passerat den, har däremot oftast klarat av mer. Bl.a. denna fixade bastubad, vilket var lite otippat, men spännande
En av mina favoriter!
Fick ett paket på posten från Italien som jag glömt bort att jag beställt. Några somriga perlon som låg snyggt förpackat som trikoloren (fast med beige/sand). Kom på att jag ropat hem en vacker Atlantic för 275kr plus provision., jämför det med valfri random DW etc! Fungerar bra på alls tre banden. Vacker klocka med fantastisk tavla och visare! Lite större, 36mm.
Dagens val;
Hur går det? Har inte hunnit titta något i år.Autavia och Le Mans
Hur går det? Har inte hunnit titta något i år.