Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En rätt så... klyftig bildSamma idag, ursäkta den störande bakgrunden.
Varit på vintage marknad med @Kettil och Colonel Pogue i dag, och nu blev det kaffe på balkongen med Frank.....
Åh fy fan vilken härlig duo! Hatten av!Japnskt för hela slanten idag
Tackar 6138orna är en klar favorit.Åh fy fan vilken härlig duo! Hatten av!
Samma idag, ursäkta den störande bakgrunden.
Helt förståeligt, knappast obefogade favoriterTackar 6138orna är en klar favorit.
Man är ju en crowd-pleaserJag gillar inte alls Sicura (kromboetter får mig att rysa vid blotta tanken), så jag tryckte enbart like för den(de) mysiga Tudorn(a) i bakgrunden.
Man är ju en crowd-pleaser
Boetten är det största minuset med denna klocka. Men skänkte min första slant till bcf när jag köpte den så det känns bra!
Då kan du trösta dig med att resten följer med i de flesta fall. Kromboett innebär att det är ett enkelt ur med allt vad det innebär.Och det är vi, åtminstone jag, väldigt tacksamma för!
Jag förstår. En god handling, bra gjort! Själva klockan är det inget fel på, jag hade inte haft något problem att använda den själv om det inte vara för kromboetten. Jag har hittat många snygga ur genom åren, men det faller på det nedrans kromet och jag blir lika irriterad varje gång.
Då kan du trösta dig med att resten följer med i de flesta fall. Kromboett innebär att det är ett enkelt ur med allt vad det innebär.
Ja precis, finns som sagt undantag men generellt är resten rätt tråkigt med.Utveckla gärna första meningen, är inte säker på att jag förstod vad du menade. Din JLC t ex. Urverket i den, var inte det ett rätt schyst verk med en finfin finish?
Annars är jag rätt medveten om att det oftast inte sitter några "high end"-verk i kromisar.
Edit: Jag tror jag förstår vad du menar: Det är inte bara boetten som är dassiga på klockorna, utan majoriteten av allt annat också. Korrekt?
Är det verkligen vintage?Samma idag, ursäkta den störande bakgrunden.
Oftast är det så. Känns lite VostokDå kan du trösta dig med att resten följer med i de flesta fall. Kromboett innebär att det är ett enkelt ur med allt vad det innebär.
Är det verkligen vintage?
Personligen gillar jag både bröst och Sicura. Det är dessutom en myt att Sicura alltid använder kromhus bla deras modell som heter Jaguar är i rostfritt. Gillar Sicura på grund av deras många läckra (och ibland galna) modeller och bryr mig inte om deras materialval. Drömmen är en Sicura Safari som har en kniv inbyggt Tyvärr inte mina på denna bild som är snodd från nätet.Jag gillar inte alls Sicura (kromboetter får mig att rysa vid blotta tanken), så jag tryckte enbart like för den(de) mysiga Tudorn(a) i bakgrunden.
En Tudor solar sig i glansen.
Ja precis, finns som sagt undantag men generellt är resten rätt tråkigt med.
Personligen gillar jag både bröst och Sicura. Det är dessutom en myt att Sicura alltid använder kromhus bla deras modell som heter Jaguar är i rostfritt. Gillar Sicura på grund av deras många läckra (och ibland galna) modeller och bryr mig inte om deras materialval. Drömmen är en Sicura Safari som har en kniv inbyggt Tyvärr inte mina på denna bild som är snodd från nätet.
Samma idag, ursäkta den störande bakgrunden.
Tyckte de här citaten kompletterade varandra riktigt bra.Man är ju en crowd-pleaser