Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag håller fullständigt med!
Myt och myt. Genomgående för Sicura är kromboetter tillsammans med fantasi och en härlig portion 70-talsslisk! Safarin hade jag helt glömt bort. Senast jag såg en måste ha varit en sisådär fem år sedan. Den är tuff och jag hade gärna haft en i min ägo! Har du någon aning om vad en sådan tuffing går för?
Det känns för övrigt lite som om Sicura var dåtidens Daniel Wellington. Bortsett från att DW är rent skräp och överprisat.
Sist jag såg en Safari tillsalu begärdes det 5000kr (tror dock inte den blev såld) och det är på tok för mycket enligt mig. Största problemet med Sicura är att en del ockrare försöker rida på Breitlings namn och begär hutlösa summor för dom. Breitling och Sicura har inte mer gemensamt än ägarna men en del försöker som sagt trissa upp priserna. När en Sicura dyker upp på eBay eller Tradera utan "köpnupris" och med lågt utrop är det sällan någon modell som sticker över 2500kr så jag tror (och hoppas) att dom med höga "köpnupriser" förblir osålda.
LoL All ära åt klockan men bakrunden är snäppet vackrare!Samma idag, ursäkta den störande bakgrunden.
Red flat four - denna fourth of july.
Känns som att din låda verkligen måste vara bräddfylld med godis just nu! Blytunga dykare och gamla krigarklockor är bra...Certina DS-2 Puck
Tack!Känns som att din låda verkligen måste vara bräddfylld med godis just nu! Blytunga dykare och gamla krigarklockor är bra...
Hu! Att introducera sånt i känsliga ekosystem av vintageur är ju som att släppa in agapaddor i Australien! Plötsligt sitter man med en samling bestående av en svart och en grön och suktar efter en blå. Barn sale låter bättre, jag kommerTack!
Jo ett jäkla otyg när lådorna börjar bli fulla, where to go next?
Kommer nog bli någon form av panik snart, OWG med Safir-Keramisk Rolex?
Barn sale i sommar kanske?