Några har dock fått lämna. Endast köpt gamla NOS-band. Hittar du någon som säljer moderna ostoppade grisband till skäligt pris så hojta till.Skön samling det där!
Ser ju himla bra ut! Har Hirsch nåt bra grisband? Vad är det för sort du har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några har dock fått lämna. Endast köpt gamla NOS-band. Hittar du någon som säljer moderna ostoppade grisband till skäligt pris så hojta till.Skön samling det där!
Ser ju himla bra ut! Har Hirsch nåt bra grisband? Vad är det för sort du har?
Absolut! Jag lovar o skrika som en gris!Några har dock fått lämna. Endast köpt gamla NOS-band. Hittar du någon som säljer moderna ostoppade grisband till skäligt pris så hojta till.
Min säger hej!En MYCKET möglig 2791-6 med cal266 ikväll.
Min hälsar! Också en möglig en...En MYCKET möglig 2791-6 med cal266 ikväll.
Omega CK 2444, Aug-45
Tack, den är hyfsat ny för mig (NiklasArvid's tid.), riktigt trevligKul klocka! Ny?
Fick precis fram mina WWWs efter någon månad i förvaring. Jäkla mysiga klockor det är...
Tack, den är hyfsat ny för mig (NiklasArvid's tid.), riktigt trevlig
Vad har du för modeller, lurar själv att komplettera med en Cyma
När jag köpte min RAF Omega så passade jag på en Cyma med brun tavla och härligt gula index/visare. Ångrar lite men det går inte att köpa allt..jämtJag har bara 1/6-del av dussinet. Cyma och JLC. Cyman är rent estetiskt min favorit bland WWWerna. Riktigt bra.
Blev glad av att läsa detta inlägg. Själv har jag inte semester förrän nästa vecka, men att veta att någon annan njuter av ett sånt väder och en sån klocka får vara glädje nog. Enjoy!Ser ut att bli en grym vecka. Mycket sol!