Blir lite misslyckat när de inte fattar, då är Rolex bättre.Var förbi facket idag. Måste bara lufta denna lite.
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir lite misslyckat när de inte fattar, då är Rolex bättre.Var förbi facket idag. Måste bara lufta denna lite.
/j
Tror Jens menar bankfacket?Blir lite misslyckat när de inte fattar, då är Rolex bättre.
Så fel det kan bli men min version var bättre.Tror Jens menar bankfacket?
Funkar klockrent i mina ögon!Slängde på sommarläder. Var tveksam först men tycker det funkar, eller?
FantastisktSnyggt! Håller med Aurum. Gris är grymt
Min Eterna på gris näst längst ner
Riktigt läcker modell, blev ni/man klok på om dessa levererats utan siffror i index från fabrik? Aldrig hängt med riktigt i den debatten eller läst på.
Tack! Nej, tyvärr så verkar det finnas lite olika åsikter, precis som mycket annat gällande gammögelRiktigt läcker modell, blev ni/man klok på om dessa levererats utan siffror i index från fabrik? Aldrig hängt med riktigt i den debatten eller läst på.
I väntan på rätt ändlänkar får hon gå på nato.
Grattis!Byte inför 92års kalas.
Så pass, 92 är ju antikt! Gratulerar!Byte inför 92års kalas.
Yes! Endlänksjakten är igång.Typ såhär...
Superläcker!Fasta bandstift, jag hatar att jag älskar dem...