Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WTF. Har en likadan på väg in!
Tack! Ja, jag tycker det är en rätt kul estetisk detalj. Vet dock inte så mycket om själva märket...Elegant, och kul med reservkraftsmätaren! Vad är det för klocka?
Nice! Varför "Priest"?Rolex 6265 - Oyster Priest Cosmograph
Dunno. Fråga Pucci Papaleo.Nice! Varför "Priest"?
Där är den jue!! Snyggt!Speedyfridag
Kör min på svinläder, mycket bra!Nyinkommen efterkrigs Eterna från 1952, cal 852. Känns större än sina 36 mm, med härligt patinering på tavlan efter guldsläpp från index.
Försökte att ta en närbild men inser att mobilkamera inte är det bästa. Patinan ser ut som regnbågsfärgad partykonfetti.
Natoband innan jag hittar nåt annat lämpligt. Tips emottages...
Kan man annat än gilla en fin Rolex från ens födelseår Om du någon gång tröttnar på den så vet du vem du kan kontaktaSöndag med min 59:a.
Tackar, det ska testas! Får ge mig ut o skjuta griseknoenKör min på svinläder, mycket bra!
Bomber o granater, vilka feta visare, ser ut som raketmissiler!Omega CK 2444, Aug-45
Tack, grym liknelse!Bomber o granater, vilka feta visare, ser ut som raketmissiler!
Snyggt! Håller med Aurum. Gris är grymtNyinkommen efterkrigs Eterna från 1952, cal 852. Känns större än sina 36 mm, med härligt patinering på tavlan efter guldsläpp från index.
Försökte att ta en närbild men inser att mobilkamera inte är det bästa. Patinan ser ut som regnbågsfärgad partykonfetti.
Natoband innan jag hittar nåt annat lämpligt. Tips emottages...
Skön samling det där!Snyggt! Håller med Aurum. Gris är grymt
Min Eterna på gris näst längst ner
Den va häftig! Grym!Omega CK 2444, Aug-45