Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad fräsch! Riktigt snygga dom där

Nu hittade jag bombé-formen, bombay är kanske en felsägning trots allt? Grymt fin, bra köp!
Den varianten har jag inte sett innan, riktigt cool!Nyinkommen idag. Stört cool!
![]()
![]()
![]()
Tack! Tavlan är helt sjuk. Skiftar i färg som ett skalbaggeskal i svart/grönt/lila/blått typ. Tyvärr verkar den gå som en påse skitDen varianten har jag inte sett innan, riktigt cool!
Trevlig bezel!
Stort grattis!![]()
Tyng!Nytt i lådan idag! Kul att äntligen lägga vantarna på en Jennyvariant.
![]()
Tack för supporten!Nu hittade jag bombé-formen, bombay är kanske en felsägning trots allt? Grymt fin, bra köp!
Känns annars som en målande beskrivning för boetten med bandhornen sett framifrånTack för supporten!
Och jag vet inte... Finns säkert någon ännu bättre term men bombay/bombé är de jag läst online. Verkar dock som om Rolex själva använt "bombé" som beskrivning på glaset och bakboetten (typ Bubbleback).
Grym. Kan låta som en lätt match för oss dödliga, men då har vi ingen helgrym rödsub som lockar. Lycka till!Tänkte köra vintagekronografer 3 dagar på raken denna vecka, idag en Seamaster från 70-talet.
![]()