denjohan
Guld
Holeymoley coolers!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Holeymoley coolers!
Man tackar! Seiko 6347-6010 från 1975. Deras hittills enda mekaniska månfas, kom dock i tre (har jag för mig) olika boetter!Holeymoley coolers!
Helt grymt snygga dom där. Hörde jag något om baksidor ?Takk for det. Dette er en Movado med ref 19038 som har in-house kaliber M95. De to jeg har er gravert med Luftforsvaret sin logo på baksiden. Klokken dateres tilbake til tidlig 1960.
![]()
![]()
Den där är så jävla grym!![]()
Den där är vass theargonaut!SupercompressorMåndag
![]()
Mycket trevlig!DS idag!
![]()
Gillar den tavlan!Första gången jag budat hem en gamling. Seiko 6602 enligt baksidan - och den tickar på än så länge. Inväntar ett par band som passar...!
![]()
Superskick på den! Vad jag kan se, så är se bara ett stort fel på klockan, den är inte minDS idag!
![]()
Snygg! vad betyder hpz?Gammal reklam gåva för fiskerullar![]()
Udda och kul! Aldrig sett en liknande förr, diameter? Trevligt du delar med din av dina ovanliga ur.Gammal reklam gåva för fiskerullar![]()
Vad kan det vara för verk i den? Har du öppnat och kollat! Riktigt trevligt reklamklocka.Gammal reklam gåva för fiskerullar![]()
Vilken tavla! Står det Mitchell, som var/är en leverantör av redskap till fiske!Gammal reklam gåva för fiskerullar![]()
vilken galen skapelse!!!Äntligen måndag !!![]()
Dagens val !!

Hej! Har du ngn kul/kort info om Eweco att dela? Min ärvda från morfar nedan.PM Ellipse idag.![]()
Hej! Har du ngn kul/kort info om Eweco att dela? Min ärvda från morfar nedan.
// martin
![]()