BoEtt
Guld
Tackar för det!Kul Bosse! Den är läcker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar för det!Kul Bosse! Den är läcker.
Cool! Borde fan köra en svensk version av talking watches med digNyförvärvet idag.
Är det en sub...![]()
Nej, en Valgine, "poor man's Rolex 1655"
![]()
Tack!Cool! Borde fan köra en svensk version av talking watches med dig![]()
Vilken härlig urtavla med en superläcker "open six"!Atlantic Super De Lux![]()
Bit ihop och kör högermontage ett tag, bättre än att vara utan!Opererade handen idag, och vad var bästa trösten efter operationen? Hämta ut två klockor hos posten så klart!Problemet är väl att de inte går att bära förrän om två veckor eller med superlångt nato...
![]()
Tack @Scaramanga och @mrMyagi för affärerna!![]()
Det är tyvärr lite svårt att spänna klockan på höger när vänster hand är inlindadBit ihop och kör högermontage ett tag, bättre än att vara utan!![]()
Ok! Kan du be någon om hjälp? Tänkte att det kanske är mindre smärtsamt att inte ha dem på den nyopererade handen?!Det är tyvärr lite svårt att spänna klockan på höger när vänster hand är inlindad![]()
Tack!Vilken härlig urtavla med en superläcker "open six"!![]()
Min Atlantic kan knappast ha varit använd öht. Knivskarp boett perfekt tavla och oskadat plexi!Tack!
Det roligaste är att jag hittade den i en skrotlåda, gick knappt se urtavlan genom glaset innan jag polerade det.![]()
Fränt med en gam- lcd! Är det Rv 83 du färdas på?Sool!!.![]()
Jo lite synd så! Får nog faktiskt göra så som du säger, tjejen kan hjälpa tillOk! Kan du be någon om hjälp? Tänkte att det kanske är mindre smärtsamt att inte ha dem på den nyopererade handen?!
Du har ju två härligt inslitna klockor.
Synd att inte kunna ha dem på!
Här hemma är vi två med olika hinder i vardagen. Då lär man sig att ta och ge hjälp av varandra!Jo lite synd så! Får nog faktiskt göra så som du säger, tjejen kan hjälpa till![]()
Inte ok!14270 från 1992, med lugholes, räcker 25år för att klassas som vintage?? Eller hamnar jag i KS-fängelset nu med @Gummo som vakt??
![]()

Fin! Har letat liknande band, var har du hittat ditt?? Tack!Atlantic Super De Lux![]()