Pictor
Guld
Jag syftar på din Tissot, WeaselLong time no wear, Tissot Chrono-time
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag syftar på din Tissot, WeaselLong time no wear, Tissot Chrono-time
![]()
Ny ring också? Tavlan flyger oväntat bra - erkänner mot min viljaHämtat upp pappas Datejust från Nymans. Få gånger har en servicetavla sett så bra ut.
![]()

Ringen var så där fin när jag hittade klockan. Kan absolut varit bytt.Ny ring också? Tavlan flyger oväntat bra - erkänner mot min vilja![]()
Väldigt trevlig modell måste jag säga
Den där var müsig! Kan du berätta något mer om den?Omega cal 320![]()
Håller med dig, blev mycket positivt överraskad när jag hämtade ut den idagVäldigt trevlig modell måste jag säga![]()
Det blev byte så här på eftermiddagen:
![]()
Man får passa på när man kan göra förstklassiga affärer på hemmaplan @Urtur
Hade det inte varit för den integrerade länken och mina stora armar så hade du fått betala betydligt mer för den.
Inget äkta spänne?Tillbaka efter service av Werner Koch...
Omega 14 k guld cal 601
Varför skulle det inte vara det?Inget äkta spänne?
Ser inte så ut, var fick du det ifrån? Fler bilder? Lägg gärna upp i tråden om omegaspännen.Varför skulle det inte vara det?
Verkar inte så, men lägg upp fler bilder!Werner berömde "rätt spänne" och jag tror han har koll![]()