• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Det blev byte så här på eftermiddagen:
IMG_5679.JPG

Man får passa på när man kan göra förstklassiga affärer på hemmaplan @Urtur

Ha ha ha, världen är som ett förstoringsglas ibland!

Roligt att se CWCn på rätt handled :) @Teletomte
Lider lite över att jag inte knep den där, får ställa mig i flippkön kanske? :)

@Aurum
Ja och du inte bara påstår utan insisterar på att klockspännet på mitt armband är fake. Du gör det dessutom på ett arrogant och tråkigt sätt. Så...nu lämnar jag detta ämne och är det viktigt för sig så tar du diskussionen med Werner istället. Ha en fortsatt trevlig kväll!

@Aurum
Ja och du inte bara påstår utan insisterar på att klockspännet på mitt armband är fake. Du gör det dessutom på ett arrogant och tråkigt sätt. Så...nu lämnar jag detta ämne och är det viktigt för sig så tar du diskussionen med Werner istället. Ha en fortsatt trevlig kväll!
Varför vill man inte veta om det är fake?

Men ja det ser fake ut baserad på min lilla kunskap och vad jag läst. Det vore väl bra för alla på forumet om man kunde få lära sig lite mer? Ta kort på stämplarna etc.

Tillbaka
Topp