• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Godmorgon i stugor och vrår. En fin fredag nalkas.
IMG_7454.JPG

Heheh kanske det.. but still.. I någons annans kontroll, family or not :p Men tycker det är kul att hon gillar den! Jag pushar på vintegedinkor på min fru oxå men de mest mögliga går sällan hem :D
Hehe, om sanningen ska fram så är det batteritorsk på hennes Michael Kors... annars är jag rätt övertygad om att den hade åkt på istället för den där mögliga klockan ;) Men jag tänker att jag ska hitta en Rolex Datejust lr Day-Date i 18k eller liknande åt henne :)

Hehe, om sanningen ska fram så är det batteritorsk på hennes Michael Kors... annars är jag rätt övertygad om att den hade åkt på istället för den där mögliga klockan ;) Men jag tänker att jag ska hitta en Rolex Datejust lr Day-Date i 18k eller liknande åt henne :)
Ok ja det låter ju inte helt fel! Jag köpte en 6694 precision från min frus födelseår till henne som hon älskar. :)

Tillbaka
Topp