Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så lyxigt rutten att den saknar motstycke
Härlig!Tobakstavla.
![]()
AHHHHHHH! läskigtNär hon den bättre av oss två skickar en snap från jobbet och har greppat min Viggen dagen till ära
![]()
Satan va fin!Tobakstavla.
![]()
Jag tror den har det mycket lugnare med henne än med mig, så jag känner mig inte oroligAHHHHHHH! läskigt![]()
Heheh kanske det.. but still.. I någons annans kontroll, family or notJag tror den har det mycket lugnare med henne än med mig, så jag känner mig inte orolig![]()
Hehe, om sanningen ska fram så är det batteritorsk på hennes Michael Kors... annars är jag rätt övertygad om att den hade åkt på istället för den där mögliga klockanHeheh kanske det.. but still.. I någons annans kontroll, family or notMen tycker det är kul att hon gillar den! Jag pushar på vintegedinkor på min fru oxå men de mest mögliga går sällan hem
![]()
Ok ja det låter ju inte helt fel! Jag köpte en 6694 precision från min frus födelseår till henne som hon älskar.Hehe, om sanningen ska fram så är det batteritorsk på hennes Michael Kors... annars är jag rätt övertygad om att den hade åkt på istället för den där mögliga klockanMen jag tänker att jag ska hitta en Rolex Datejust lr Day-Date i 18k eller liknande åt henne
![]()