Rolfen
Silver
Har aldrig varit någon fan av Rolex då dom känns så uttjatade men detta var ju onekligen något annorlunda. Riktigt läcker! Det kanske blir en Rolex någon gång trots allt.Kör KING MIDAS så här på kvällskvisten!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig varit någon fan av Rolex då dom känns så uttjatade men detta var ju onekligen något annorlunda. Riktigt läcker! Det kanske blir en Rolex någon gång trots allt.Kör KING MIDAS så här på kvällskvisten!
![]()
![]()
![]()
38*23. behöver bara ett bättre band.Riktigt cool! Vilka mått har den?
Har aldrig varit någon fan av Rolex då dom känns så uttjatade men detta var ju onekligen något annorlunda. Riktigt läcker! Det kanske blir en Rolex någon gång trots allt.
Den är grym! Schyst på riktigt tropic!Denna har fått mogna på ICA i en vecka(dålig tajming att vänta på klocka och åka på semester) Sjukt charmig dykare med blank tavla och udda sekundvisare! För brett Tropic gör den inte riktigt rättvisa dock...
![]()
![]()
Får se om jag tar mig tid att leta reda på ett 19mm av något slag. Sport funkar nog också okDen är grym! Schyst på riktigt tropic!
Tropic Sport funkar fintFår se om jag tar mig tid att leta reda på ett 19mm av något slag. Sport funkar nog också ok![]()
Nämen kul, coool!Denna har fått mogna på ICA i en vecka(dålig tajming att vänta på klocka och åka på semester) Sjukt charmig dykare med blank tavla och udda sekundvisare! För brett Tropic gör den inte riktigt rättvisa dock...
![]()
![]()
Tropic Sport funkar fint
![]()
Grym! Bra år ocksåNyköpet sitter fortfarande på
16234 från 97 med alla tillbehör
![]()
![]()
Wow den där var ju supercool!Trevlig helg mögelvänner
![]()
Grym! Röda 15 minuter på vridringen höjer den över mängden.Denna har fått mogna på ICA i en vecka(dålig tajming att vänta på klocka och åka på semester) Sjukt charmig dykare med blank tavla och udda sekundvisare! För brett Tropic gör den inte riktigt rättvisa dock...
![]()
![]()
Grymt fin och kul med full set, grattis! Men platsar den verkligen i vintagetråden?Nyköpet sitter fortfarande på
16234 från 97 med alla tillbehör
![]()
![]()
Det gör den kanske inte... Får väl börja posta i diskussionsdelen ibland ocksåGrymt fin och kul med full set, grattis! Men platsar den verkligen i vintagetråden?![]()
Ja, det är plågsamt. Jag slits mellan dom två världarna men ingen tvekan om att vintage vinner med god marginal. Denna platsar i båda tycker jagDet gör den kanske inte... Får väl börja posta i diskussionsdelen ibland också![]()