Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du verkar hålla samma tempo som vanligt. Hur många klockor snittar du per månad?Güld. "Issued"
Hem och polera samt hitta nytt lämpligt band.
![]()
![]()

Grymt fin! Är det originalbandet som kom på klockan, tro? Originalspänne verkar det som iallafall.Güld. "Issued"
![]()
![]()
Du verkar hålla samma tempo som vanligt. Hur många klockor snittar du per månad?Och som vanligt har du god smak.
För många för mitt eget bästa. Har börjat en utgallring. Halvera till nedåt 60-70 klockor?Grymt fin! Är det originalbandet som kom på klockan, tro? Originalspänne verkar det som iallafall.
TackBlev ju sjukt bra! Perfekt band till klockan!
Den är fin. Storlek?Güld. "Issued"
![]()
![]()
Tack Mr. TT för upplysningen. Auricoste och Dodane känner jag till sen gammalt. Blir alltid lite upphetsad när jag ser aluminiumstuk på bezel och ur som bara redovisar logisk funktion, utan disigntjafs. (Vilket oxå kan vara trevligt ). Jag kallar lite privat den här kategorien "instrumentur".4st tillverkare. Breguet, Vixa, Auricoste och Dodane. Där sedan Dodane finns med Chronofix och Airain på tavlan där det förstnämnda är ovanligast. Finns säkert fler namn, har inte forskat djupare faktiskt.
Riktigt trevligt ur, men det klickar inte riktigt tyvärr...
Kul med en Tell. Udda märke som man inte ramlar på allt för ofta, gillar deras anspråkslösa design. Min säger hej!Nytt traderaköp, 34mm men känns större. Verkar som kronan är bytt då det är ett lite väl stort glapp mellan boett och krona. Sjukt nöjd ändå![]()
![]()
Kul! Ja jag fastnade verkligen för den rena tavlan. Din var inte alls dum heller!Kul med en Tell. Udda märke som man inte ramlar på allt för ofta, gillar deras anspråkslösa design. Min säger hej!
![]()
Tack! 34,3mm säger skjutmåttet.Den är fin. Storlek?
Riktigt snyggEn gammal mögel idag!
![]()