Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig!är detta forumets äldsta Raymond Weil ca 40 år gammal ?
![]()
är detta forumets äldsta Raymond Weil ca 40 år gammal ?
![]()
Trevlig!
Jag hade (såldes igår) också en gammal Raymond Weil som dessutom hade manuellt verk vilket inte är så vanligt från dom.
![]()
Min är manuell med.Trevlig!
Jag hade (såldes igår) också en gammal Raymond Weil som dessutom hade manuellt verk vilket inte är så vanligt från dom.
![]()
Frän!Happy fejs!
![]()
Jag förstår hur du känner. Det vore jäkligt skönt om det löjliga modet med att gå runt med dasslocksstora klockor kunde ta slut. Själv skulle jag gärna köpa en ny Alpina då dom har en del läckra modeller men storleken är helt knasig. Har faktiskt börjat kolla på Alpinas dammodeller som är trevliga 34mm men tyvärr är dom inte lika retro coola.Fin-fina ur ni har/hade!
Nu blir det lite OT ang. RW som tar fram en kul klocka tillsammans med David Bowie Estate. Den skulle jag gärna haft om den inte varit så stor, 42 mm! Hur tror ni Bowie själv skulle reagera över storleken? 42 mm på Bowie kan inte se bra ut!
![]()
https://www.raymond-weil.com/david-bowie-limited-edition/
Fantastisk klocka!Heuer Carrera -83 med Lemania 5100 under huven.
![]()