Dt250
Guld
Är det gulddouble ? Riktigt snygg klocka !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det gulddouble ? Riktigt snygg klocka !
Japp det är det!Är det gulddouble ? Riktigt snygg klocka !
Fashinerande tavla, ger ett väldigt vackert ljusspel!Fick ställa mig i solen lite.
![]()
vad använder du för kamera ?Idag rastar jag min Certina.
![]()
![]()
Nikon systemkamera med fullformatssensor och makroobjektiv.vad använder du för kamera ?
trevlig klocka det där !Sorna Worldtimer får mäta tiden idag.![]()
Har inte hittat något bra namn på den. Textured verkar vara det vanligaste. Vissa kallar den linen texture men det vet jag inte om jag håller med på.Fashinerande tavla, ger ett väldigt vackert ljusspel!
Vad heter den?
Läckert med engined bezel också!
Så sjukt bra den är i grå-svart! Jag letade förgäves efter en fin hela förra hösten, kanske blir tvungen att återuppta jakten...
Hmm. Det är nog varken lätt eller billigt, men det bör ju gå. Hör av dig till David på WatchesWithPatina. Han är djupt nere i Calypsomaticträsket och kan kanske hjälpa dig!
Tillägg: bör dessutom kanske vara lättare att byta med pengar emellan än att köpa ett rakt av?
Ah, synd! Menar att någon kanske är mindre villig att sälja ett insert löst så att en klocka blir utan, men kanske är man mer benägen att byta sitt bättre mot ett sämre om det rör sig om tillräckligt mycket pengar emellan. Do I make any sense?jag pratade med David igår, dessvärre hade han ingen kontakt eller lösa delar just nu. Bra tips dock, och han var riktigt trevlig att prata lite med
Hur menar du med ditt tillägg btw?
Bullen svarar!Hej Bullen. Jag är en kille på 44 jordsnurr. Borde jag satsa på mer bilhandlarhäng istället för detta osunt tajta bärande av jubilee?
![]()
Ah, perfectly good sense där!Ah, synd! Menar att någon kanske är mindre villig att sälja ett insert löst så att en klocka blir utan, men kanske är man mer benägen att byta sitt bättre mot ett sämre om det rör sig om tillräckligt mycket pengar emellan. Do I make any sense?![]()
Botox på ryska.Vostok idag
![]()