Det tar jag som en komplemangAsså, med det där möglet tycker jag att du borde utses till mögelkungen av Mögelistan!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tar jag som en komplemangAsså, med det där möglet tycker jag att du borde utses till mögelkungen av Mögelistan!![]()
Det var naturligtvis inte menat som nåt annat!Det tar jag som en komplemang![]()
Somliga tycker att det är hädelse, men vem tusan kommer simma med en vintage Sub egentligen? Jag tycker det passar fint!![]()
Sällan sedd på läder.
Tycker grönt ser asbra ut!Är osäker på vad jag ska ha för band på denna, men tror inte grön haj är rätt val iallafall, blå kanske kan vara något?
![]()
Starka färger tillsammans med guld får klockorna bli mer femenina. Tänk klara färger, rött, lila, grönt, tom blått. Än mer om bandet är glansigt. Välj dovare färg om det skall vara någon från färg från regnbågen.Är osäker på vad jag ska ha för band på denna, men tror inte grön haj är rätt val iallafall, blå kanske kan vara något?
![]()
Får funta lite, tycker annars blått och guld är snyggt ihop (typ som din UG), eller mörkgrönt kanske. Brun kroko kan vara nåt kanske, stoppad eller ostoppad är frågan.Starka färger tillsammans med guld får klockorna bli mer femenina. Tänk klara färger, rött, lila, grönt, tom blått. Än mer om bandet är glansigt. Välj dovare färg om det skall vara någon från färg från regnbågen.
Haj har jag lite svårt för. Jag har själv aldrig ägt någon. Nu bara mina egna åsikter: haj känns som om det skall vara till en klocka som tål vatten. Sedan sitter sedan gammalt en hederskodex vi surfare har med hajarna (rätt enkelsidig dock, men ändå); "äter inte vi er så äter inte ni oss".
Tror klockan hade varit snygg på vintage brun krokodil.
Ostoppat blir väl bäst på en så pass nätt klocka? Annars finns ju risken att bandet tar över något.Får funta lite, tycker annars blått och guld är snyggt ihop (typ som din UG), eller mörkgrönt kanske. Brun kroko kan vara nåt kanske, stoppad eller ostoppad är frågan.![]()
Mycket fint, både klocka och matchningen med band!
Ytan på rockaband skrapar mot boetten vilket sabbar både boett och band, så det går bort, tyvärr, annars var det min tanke från början.Ostoppat blir väl bäst på en så pass nätt klocka? Annars finns ju risken att bandet tar över något.
Edit: Ska du ha blått och exotiskt så kanske rocka är nåt? Typ detta.
![]()
Precis! Vissa klockor kör man bara en sväng i månaden.Äntligen har slow set kommit i kapp
![]()
Ostoppat givetvis med tanke på klockans tunnhet.Får funta lite, tycker annars blått och guld är snyggt ihop (typ som din UG), eller mörkgrönt kanske. Brun kroko kan vara nåt kanske, stoppad eller ostoppad är frågan.![]()
Jag förstår. Cordovan då? Kan bli tjusigt med ett mörkbrunt sådant.Ytan på rockaband skrapar mot boetten vilket sabbar både boett och band, så det går bort, tyvärr, annars var det min tanke från början.![]()
Du som knep den alltså, grattis!
Skulle nog fan ha velat haft en gentleman's agreement med krokodilerna istället.Starka färger tillsammans med guld får klockorna bli mer femenina. Tänk klara färger, rött, lila, grönt, tom blått. Än mer om bandet är glansigt. Välj dovare färg om det skall vara någon från färg från regnbågen.
Haj har jag lite svårt för. Jag har själv aldrig ägt någon. Nu bara mina egna åsikter: haj känns som om det skall vara till en klocka som tål vatten. Sedan sitter sedan gammalt en hederskodex vi surfare har med hajarna (rätt enkelsidig dock, men ändå); "äter inte vi er så äter inte ni oss".
Tror klockan hade varit snygg på vintage brun krokodil.
Utsätter mig sällan för krokodiler eller alligatorer, de brukar inte hålla till längs havsstränderna ute i vågorna eller på vattnetSkulle nog fan ha velat haft en gentleman's agreement med krokodilerna istället.