Psykel
Pandion
Vi extranördar ser ju givetvis även referensen längst ner på tavlan!Japp den var NOS. inte nu längre. Klockor skall brukas inte bara samlas.
Japp tur det finns bevis på att det är orginalet. annars hade folk haft svårt att tro det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi extranördar ser ju givetvis även referensen längst ner på tavlan!Japp den var NOS. inte nu längre. Klockor skall brukas inte bara samlas.
Japp tur det finns bevis på att det är orginalet. annars hade folk haft svårt att tro det.
Självklar får man samla hur man vill.
Jag använder påståendet mot mig själv.
Är man samlare i grunden behöver man restriktioner. Annars går det lätt över styr.
Skittuff!Dagens nykomling, en Bulova 7605. Samma boett och verk som en Heuer 1563.
![]()
TackSkittuff!
Du är grym på att nosa upp spännande och udda referenser/modeller![]()
Välkommen till klockträsket! Och jag misstänker att det inte slutar med EN klockaEn god vän till mig har nyligen rekryterat mig till klockvärlden och rekommenderade denna lilla skönhet för att komma igång. Något slirig tidshållning och vridningen går lika lätt åt båda håll, men ack så trevlig!

Uppenbarligen inte tio heller...Välkommen till klockträsket! Och jag misstänker att det inte slutar med EN klocka![]()
På väg mot 150, och lär inte stoppa där......Uppenbarligen inte tio heller...