• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

GMT 16750.

7F0AC995-351C-408B-BEE8-9F81893576F4.jpeg

4E887B9C-76CA-424A-BE20-E3992AB13778.jpeg

Längesedan jag postade här inne. Vintage har varit svårt för mig, inte vetat riktigt vad jag söker eller vad jag uppskattar. Sen de här med att köpa en klocka som förmodligen kostar mer att serva än själva inköpet.

Ja jag är nog egentligen en person som bör hålla sig till förhållandevis nya klockor men denna! Denna har fått mig att förstå då jag helt enkelt älskar den. Den passar mig som handsken.

Den har studsat runt lite på forumet men nu har den hittat hem :) De enda som skulle kunna fullborda den på riktigt är en passande länk i oyster stil att varva med.
IMG_20190825_154050-01.jpeg
Grattis och välkommen in i vintageträsket :) Den bästa skindivern jag ägt var en likadan. Riktigt bra balans mellan supersnygg tavla, skindiverboetten och plexit. Kan eventuellt se om jag har någon länk som skulle kunna funka till den, men som sagt, rätt svår att få till IMHO.

Grattis och välkommen in i vintageträsket :) Den bästa skindivern jag ägt var en likadan. Riktigt bra balans mellan supersnygg tavla, skindiverboetten och plexit. Kan eventuellt se om jag har någon länk som skulle kunna funka till den, men som sagt, rätt svår att få till IMHO.
Tack :) Ja den många attribut som jag gillar plus att den sitter grymt skönt och bra på en smal handled då den är tunn och fin.

Väldigt få klockor som jag ägt då man har svårt att hitta saker att klaga på. Alltid brukar de finns nått men inte på denna.

Jätteschyst om du har en länk! Beställde hem en men inte säkert att de blir bra, återstår att se

Älskar de svulstiga formerna och färgerna som 70-talet förde med sig. Har sneglat med avundsjuka ögon på den där Atlanticen flera ggr :)
Angående mina index håller jag med, med tillägget att visarna kompletterar dessa på bästa sätt. Bonusbild:
LRM_EXPORT_167438924514493_20190826_085440920.jpeg
Tack för uppskattning av min Atlantic! :)
Missade det med visarna förut, läckert!
Mitt hjärta slår ALLTID ett par slag extra, när klockor med orange tavla kommer på tal! :happyhappy:

Tillbaka
Topp