Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här snackar vi NAS!
Älskar de svulstiga formerna och färgerna som 70-talet förde med sig. Har sneglat med avundsjuka ögon på den där Atlanticen flera ggrKontrar med en ETA-försedd automat från det galna -70 talet!
Härliga index på din Citizen fö!![]()
![]()
Grattis och välkommen in i vintageträsketLängesedan jag postade här inne. Vintage har varit svårt för mig, inte vetat riktigt vad jag söker eller vad jag uppskattar. Sen de här med att köpa en klocka som förmodligen kostar mer att serva än själva inköpet.
Ja jag är nog egentligen en person som bör hålla sig till förhållandevis nya klockor men denna! Denna har fått mig att förstå då jag helt enkelt älskar den. Den passar mig som handsken.
Den har studsat runt lite på forumet men nu har den hittat hemDe enda som skulle kunna fullborda den på riktigt är en passande länk i oyster stil att varva med.
![]()
TackGrattis och välkommen in i vintageträsketDen bästa skindivern jag ägt var en likadan. Riktigt bra balans mellan supersnygg tavla, skindiverboetten och plexit. Kan eventuellt se om jag har någon länk som skulle kunna funka till den, men som sagt, rätt svår att få till IMHO.
Tack för uppskattning av min Atlantic!Älskar de svulstiga formerna och färgerna som 70-talet förde med sig. Har sneglat med avundsjuka ögon på den där Atlanticen flera ggr
Angående mina index håller jag med, med tillägget att visarna kompletterar dessa på bästa sätt. Bonusbild:![]()
Om du har två armar, ser jag inget problem!
Så enkel design men så stilfull! Va så nära på att köpa en JLC Club men min obeslutsamhet gjorde att jag missade den.... :Guldmåndag.
![]()
Jag gillar den skarpt! Förtjänstklocka i 14k, men helt klart värt dom ca 5.000 jag gav. Den applicerade loggan, graverade indexen och hårkorset är en riktigt bra combo!Så enkel design men så stilfull! Va så nära på att köpa en JLC Club men min obeslutsamhet gjorde att jag missade den.... :
![]()