Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Härligt. Kul att den fått ett värdigt liv.
Wow! Den där slog an någon sträng hos mig. Asläcker!Tror även denna har hamnat på rätt band nu. Svår att fota på grund av det höga glaset.
![]()
Tackar!Wow! Den där slog an någon sträng hos mig. Asläcker!
Scanian brummar på?!80-ish-åring på armen idag.
![]()
Scanian håller fortfarande måttet, på alla sätt och med bravur.Scanian brummar på?!
Kunde inte låta bli, har ju flera chaffisar i släkten.
De kommer aldrig att enas i vilken är bäst, Scania eller Volvo!
Det är en liten gem-stone det där, läcker!
Cool! Stål?Ny liten rackare idag. Incabloc helt enkelt.
![]()
![]()
Liten hårdingCool! Stål?![]()
Kul att du visar din Diamaster, troligtvis rätt udda.
Ja, ser de ikke så ofte. Denne er nyservet og kalt for mange flere år med brukKul att du visar din Diamaster, troligtvis rätt udda.
Mycket trevlig! Hur stor är den?Ny liten rackare idag. Incabloc helt enkelt.
![]()
![]()
Bra jobbat! Älskar den där tavlan!Har en ärvd Tissonic (stämgaffelur) som legat i källaren ett par år efter att Stjärnurmakarna dömt ut den som bortom all räddning efter ett batteriläckage. I veckan tänkte jag att då har jag inget att förlora, så jag byggde ett litet rengöringsverktyg av nål och disksvamp, och duttade försiktigt rent i batterihålet, sen stoppade jag i ett batteri. Den hummade igång och gick perfekt, lyckan är total.
Naggande 29x36mmMycket trevlig! Hur stor är den?
Bra mått det där.Naggande 29x36mm.
Jisses!
Fornøyd med denneJisses!
Den där står definitivt på min villhöverlista!
Så underbart överdriven i ALLT!