deddas
Silver
Haha det ska du inte heller! Bra skick är tristJa, tack, 2 halvtaskiga blev en bra och en rishögJag gillar såklart den risiga mest, så tänker inte jaga någon ring till den eller fixa plexi... just nu i alla fall
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha det ska du inte heller! Bra skick är tristJa, tack, 2 halvtaskiga blev en bra och en rishögJag gillar såklart den risiga mest, så tänker inte jaga någon ring till den eller fixa plexi... just nu i alla fall
![]()
Oh, vilken drömklocka!Nytt för dagen. En keeper.
![]()
Efter många funderingar och klockor in och ut har jag landat i att det var just en sådan här jag ville ha. Det tog lite tid att hitta en men nu är den äntligen på armen. Känns som att jag hittat hem.Oh, vilken drömklocka!![]()
Grym boett!Efter många funderingar och klockor in och ut har jag landat i att det var just en sådan här jag ville ha. Det tog lite tid att hitta en men nu är den äntligen på armen. Känns som att jag hittat hem.
Cool movado! 28mm?Var för svårt att bestämma sig när man varit bunden framför skrivbordet hela dagen, så lekt runt med dessa
![]()
Tack så mycket!Cool movado! 28mm?![]()