Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej! Varför då, den är ju skitfinEn till dag med 7928, lovar att byta imorgon
![]()
Kan vara så, nu när jag läser tråden på w:s er jag att han nämnde AB Förenade urmakarna i Malmö också.
citat från wus
"
There were two Swedish brands of that name and a Swiss one. The Swiss one is R. Vogt & Co. of Biel, the Swedish ones are Sverviges Urmakereförbund of Ludvika and Aktiebolag de förenade Urmakare of Malmö. It is vaguely possible that the two are related. In view of "Swiss made" at the bottom of the dial, it ought to be Vogt & Co. but it might be a private label watch for one of the other two.
"
oavsett vad så tycker jag den är rätt nice![]()
Kvällen vintage och öl blir en förberedelse för tillbakagången till arbete i morron bitti, back to basic.
![]()
Lovar att det kommer, men inte när.Åh vad fin! Posta gärna lite mer bilder på den
Skickat från min Commodore 64
...hjälp. jag håller på att förvandlas till Davvan, serviceknarkaren... ...denna nya bekantskap (explorer. gilt. underline.) har jag haft på armen i två dar och nu åker den basta in på service... ....brukade tycka att sånt beteende var djupt förkastligt och slöseri med skattepengar, ...nu. ...vill jag bara sova gott om natten...
![]()
...sen går den iofs inte. överhuvudtaget.![]()
Vafaen...mer info tack. Supersmutt ju!
...hjälp. jag håller på att förvandlas till Davvan, serviceknarkaren... ...denna nya bekantskap (explorer. gilt. underline.) har jag haft på armen i två dar och nu åker den basta in på service... ....brukade tycka att sånt beteende var djupt förkastligt och slöseri med skattepengar, ...nu. ...vill jag bara sova gott om natten...
![]()
En Exp som inte går?? Märkligt....hjälp. jag håller på att förvandlas till Davvan, serviceknarkaren... ...denna nya bekantskap (explorer. gilt. underline.) har jag haft på armen i två dar och nu åker den basta in på service... ....brukade tycka att sånt beteende var djupt förkastligt och slöseri med skattepengar, ...nu. ...vill jag bara sova gott om natten...
![]()
har jag haft på armen i två dar och nu åker den basta in på service...
Nu fick du mig att sakna min..Eget ihopsnickrat klockarmband av tärnsjöläder på denna gamla lemania drivna vän får pryda handen en dag på skansen
![]()
Eget ihopsnickrat klockarmband av tärnsjöläder på denna gamla lemania drivna vän får pryda handen en dag på skansen![]()