Pictor
Guld
Sade farväl till värmen tidigare idag:
![]()
Som tur var låg det en liten rackare och väntade på mig hemma i snålblåsten:
![]()
OJ OJ !! Vilken läckerbit. en amerikansk Hamilton? Hur som helst, våldsamt svårslagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sade farväl till värmen tidigare idag:
![]()
Som tur var låg det en liten rackare och väntade på mig hemma i snålblåsten:
![]()
Fin! Men lite högt glas?
Möjligt. Men bilden luras lite också. Ser mer ut än det är.Fin! Men lite högt glas?
Om jag inte ser fel så borde du kunna byta till ett lägre iaf. Vet inte varför många ur från asien och även andra har för höga glas?Möjligt. Men bilden luras lite också. Ser mer ut än det är.
Troligtvis aftermaket.Om jag inte ser fel så borde du kunna byta till ett lägre iaf. Vet inte varför många ur från asien och även andra har för höga glas?
En möjlighet, och då vill man byta så fort som möjligt har jag lärt mig.Troligtvis aftermaket.
För sent. Detta var sista bilden i min ägo. Idag lämnar den.Om jag inte ser fel så borde du kunna byta till ett lägre iaf. Vet inte varför många ur från asien och även andra har för höga glas?
Kommer mer info när ljus/tid/tålamod infinner sig. Finns en bild på framsidan från igår.Vad har du hittat för godis nu?![]()
Kommer mer info när ljus/tid/tålamod infinner sig. Finns en bild på framsidan från igår.
Hålla oss på halster sådär... Lite mer info vill vi ha, vi är på Internet, vi vill ha omedelbar behovstillfredsställelse!Kommer mer info när ljus/tid/tålamod infinner sig. Finns en bild på framsidan från igår.
Hur cool som helst!Toknöjd!
![]()
Yey! Den blev ju bara snyggare av att ligga nergrävd över vintern!Återuppstånden
![]()