Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Soft Alpina, vore fint om du hade lust med en frontbild,för den har några suptila detaljer som jag minns sen 60talet. Ska leta fram min frus decoalpina från 42 som jag postar i morgon
Absolut! Detta är en 40/50-talare med cal 592. Härligt sliten...Soft Alpina, vore fint om du hade lust med en frontbild,för den har några suptila detaljer som jag minns sen 60talet. Ska leta fram min frus decoalpina från 42 som jag postar i morgon
I väntan på nya straps får blått nato duga
![]()
Snyggt! Själv väntar jag på ett grått och ett olivfärgatFick min Nautilus på blått Nato i brevlådan idag
![]()
Det lär dyka upp en bild under morgondagen Tog bild. Glömde ladda upp. Nåja.. 1,5 h senare. Här är den/quote]
Ha ha, samma gäller mig.
Här kommer den.
/j
![]()
Mr. Bluesman skall det vara som de flesta förstårBluesband inledde ju den här livfulla tråden med en Alpina, här är min frus![]()
Maffig med tung historia i dykfacket. 2handsfattnig?Certina Super PH1000m
![]()
Maffig med tung historia i dykfacket. 2handsfattnig?
Ett par skindivers från 60-talet - JeanRichard Aquastar (boett med "linnestruktur") + ARSA Hydrabloc
![]()
Arsan är helgrym. Mer bilder?